Tango - The Sensuous Sound Of Argentine Tango (2004) - Druckversion +- Forum Rockoldies (https://rockoldies.net/forum) +-- Forum: Music (https://rockoldies.net/forum/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: ALBUMS (https://rockoldies.net/forum/forumdisplay.php?fid=2) +--- Thema: Tango - The Sensuous Sound Of Argentine Tango (2004) (/showthread.php?tid=37595) |
Tango - The Sensuous Sound Of Argentine Tango (2004) - sweety - 12.10.2021 Tango - The Sensuous Sound Of Argentine Tango (2004)
Format: MP3, - 320 kps - Size, Tamano: 137/140/147 MB CD individually/individualmente Genre: Tango, Jazz, Pop Tracklist: CD 1 01. Florindo Sassone - La Cumparsita 02. Cacho Castana - Entre Curdas 03. El Desquite - El Choclo 04. Amelita Baltar - Las Ciudades 05. Florindo Sassone - El Escondite De Hernando 06. Alberto Echague - Bien Polenta 07. Quinteto Del Ayer - Re Fa Si 08. Alberto Echague - Un Tango Para Mi Vieja 09. Florindo Sassone - La Morocha 10. Orquesta del Tango de la Cuidad de Buenos Aires - Libertango 11. Amelita Baltar - Preludio Para El Ano 3001 12. Florindo Sassone - El Huracan 13. Quinteto Del Ayer - Quejas de Bandoneon 14. Amelita Baltar - Milonga en Ay Menor 15. Ramiro Gallo & Wynton Marsalis - El Sur 16. Caracol - Milonga Triste 17. Orquesta Escuela de Tango - Danzarin 18. Cacho Castana - La Cumparsita CD 2 01. Juanjo Dominguez & Dyango - Afiches 02. Juanjo Dominguez & Dyango - Corralera 03. Quinteto Ventarron - Ventarron 04. Glorias Portenas - Milonga Del 900 05. Lidia Borda & Esteban Morgado & Brian Chambouleyron - En Una Feca 06. Palermo Trio - 9 De Julio 07. Alfredo Saez - Betinotti 08. Leopoldo Federico Trio - Buenos Aires Hora Cero 09. Vale Tango & Victoria Moran - Recuerdo Malevo 10. Anibal Arias & Osvaldo Montes - El Pollo Ricardo 11. Lidia Borda & Esteban Morgado & Brian Chambouleyron - Arrabal Amargo 12. Vale Tango & Victoria Moran - Danza Maligna 13. Juanjo Dominguez & Julio Pane - El Dia Que Me Quieras 14. Alfredo Saez - Tres Amigos 15. Palermo Trio - Mi Redencion 16. Vale Tango & Victoria Moran - Tus Besos Fueron Mios 17. Glorias Portenas - Ventarron 18. Gerardo Gandini - Los Mareados CD 3 01. Julio Pane - Sin Pretensiones 02. Osvaldo Requena & Leopoldo Federico - Roberto Guisado 03. Julia Zenko - Renecere (Version Quinteto) 04. Al Arranque - El Cantor De Buenos Aires 05. Julia Zenko - Chiquilin De Bachin 06. Ramiro Gallo - Compadron 07. Nicolas Ledesma - Los Mareados 08. El Arranque - Una Emocion 09. Suarez Paz Quinteto - Triunfal 10. Julia Zenko - Yo Soy Maria 11. Quinteto Argentino De Cuerdas - Verano Porteno 12. Nicolas Ledesma - La Guitarrita 13. Julia Zenko - Siempre Se Vuelve A Buenos Aires 14. Julio Pane - El Andariego 15. Sexteto Mayor - Pasion Y Tango 16. Possetti Bolotin & Juliy Zenko - Vete De Mi CD individually/individualmente RAPIDGATOR-Directo ******************************** Clic en "SPOILER" RE: Tango - The Sensuous Sound Of Argentine Tango (2004) - Alipema - 13.10.2021 Gracias por el aporte, sweety. Te invito a bailar un tango. Saludos y feliz día. RE: Tango - The Sensuous Sound Of Argentine Tango (2004) - sweety - 07.09.2022 Buenos noche Alipema y gracias! |